Популярність Filofax протягом останніх десятиріччь природним чином привела до того, що багато людей вважають його відносно новим явищем/винаходом. Однак його витоки йдуть від часів Першої світової війни.

У 1921 році в Лондоні була заснована компанія з продажу поштою на території Великобританії особистих систем організації часу. У 1930 році ця компанія зареєструвала торгову марку Filofax – назва її походить від словосполучення «file of facts» (папка, архів фактів).

Бізнес розвивався і зараз роздрібна мережа налічує близько 1000 магазинів. Filofax продають престижні магазини світового рівня, серед них Harrods і HarveyNichols в Лондоні, NeimanMarkus і Bloomingdales в США, BonGenie в Швейцарії, GalleriesLafayette в Парижі і Seibu в Японії, Mandarin Maison у Києві.

Персональний органайзер Filofax переріс зі звичайного щоденника зі змінними аркушами і блокнота для записів в незамінний організатор часу і символ статусу в 80-х роках двадцятого століття.

У 2001 році, після того як Charles Letts and Company Ltd придбали Filofax Group, була заснована група Filofax Letts Group, що згодом стала Filofax Letts Blueline Group, або FLB Group.

Інженерний журнал

Сама ідея і концепція особистого організатора часу бере початок в Філадельфії (США), коли канадський інженер Джей Сі Паркер винайшов систему для зберігання інженерних даних на змінних аркушах, які кріпилися на невеликій портативній палітурці/каркасі, що замінило громіздкі технічні журнали, які стали занадто великими, і їх було незручно носити. Ця система, спочатку названа LEFAX стала біблією для інженерів електростанцій, адже вони могли адаптувати палітурки, замінюючи сторінки відповідно до кожного окремого випадку.

Військова справа

Після Першої світової війни зросла популярність на використання органайзерів Filofax в середовищі військових офіцерів. До Другої світової війни вони вже стали стандартом для Королівської військової академії в Сендхерст, і були обов’язковим атрибутом в Британському військовому коледжі сухопутних військ в Камберлєї.

Історія компанії

Далекоглядність однієї зі співробітниць Filofax стала запорукою того, що бренд продовжив жити далі, і на сьогоднішній день став ім’ям прозивним. Грейс Скер прийшла в компанію на тимчасову посаду секретаря в період між двома світовими війнами. Для надійності, на додаток до системи зберігання інформації в офісі, вона вела список контактів всіх постачальників і клієнтів компанії в своєму записнику Filofax, який Грейс кожен день забирала з собою додому. Ця передбачливість виявилася безцінною, коли приміщення компанії були зруйновано у результаті бомбардування – Грейс змогла відновити роботу офісу по своїх записах, і компанія вже незабаром повернулася до свого бізнесу.

Символ статусу 80-х

Filofax став символом матеріалістичних 80-х з їх прискореним робочим ритмом. Поряд з першими мобільними телефонами і швидкісними спортивними автомобілями, органайзер Filofax став символом успіху спрямованих на кар’єру людей. Це був спосіб показати світу, що Ваше життя організовано чудово. Службовці і високопосадовці – типові користувачі Filofax того часу.

Життєвий баланс

Настає нова епоха і несе з собою інший набір пріоритетів, навантажень, викликів. Раціональне використання часу стало так само, якщо не більше, важливим, ніж заробляння грошей, а контроль над своїм життям став добре укоріненою цінністю. Filofax представив повне та збалансоване життя, в якому у Вас є час для самих себе, Вашої сім’ї та друзів, також як для роботи і повсякденних турбот. Працюючі мами стали адвокатами бренду, використовуючи свої органайзери для поєднання управління своїм складним способом життя.

Супутник технології

Поряд з тим, як все більше і більше людей відкривають для себе переваги використання паперу і технологій, Filofax адаптував свій асортимент аксесуарами для пристроїв/гаджетів. Колекція е-аксесуарів включає органайзери з відділенням і з’ємним кільцевим механізмом, обкладинки для iPad, iPhone і планшетів, а також папки для повсякденних речей.

Ваш подарунок 50 гривень!
Підпишіться на новини та отримайте 50 грн на покупку в інтернет-магазині! Купон на знижку Ви отримаєте електронною поштою, тож вкажіть, будь-ласка, Вашу e-mail адресу правильно.