Оплата та доставка

Доставка та оплата замовлень

Після розміщення замовлення Вам обов’язково зателефонує наш менеджер для підтвердження замовлення та узгодження деталей оплати та доставки.
Ви можете забрати Ваше замовлення самостійно, або скористатися послугами кур’єра. Можлива оплата як готівкою при отриманні замовлення, так і безготівковим розрахунком.

Доставка у межах Києва

Ми робимо адресну доставку замовлень у межах Києва та передмістя за попередньою домовленістю кур’єром Нової пошти.

Безкоштовна доставка: сума замовлення понад 1500 грн.
Стандартна доставка: протягом двох днів за тарифами НП.
Експрес доставка: в день замовлення, вартість 200 грн.

Доставка в інші міста України

Доставка в інші міста здійснюється транспортною компанією “Нова пошта” до обраного Вами відділення компанії, або будь-якою іншою транспортною компанією на Ваш вибір.
Безкоштовна доставка: сума замовлення понад 1500 грн.
Стандартна доставка: оплачується згідно з тарифами обраної транспортної компанії.
Якщо Ви обираєте доставку з післяплатою, Ви також сплачуєте за переказ коштів, при цьому оплата здійснюється безпосередньо при отриманні Вами товару у відділенні. Ми рекомендуємо робити оплату замовлення на нашому сайті: це дозволить Вам заощадити на оплаті послуг післяплати (20 грн + 2% від суми замовлення).

Міжнародна доставка

Якщо Ви бажаєте замовити міжнародну доставку, то ми її виконаємо за допомогою компаній “Укрпошта” або “DHL”. У першому випадку вартість доставки буде нижчою, але терміни доставки будуть більші. Усі міжнародні відправлення здійснюються з попереднім узгодженням та передплатою повної вартості замовлення та доставки.

Гарантія якості та повернення товару

Уся продукція, яку ми постачаємо до України є оригінальною. Якість кожного виробу ретельно перевіряється на підприємстві виробника, і лише після цього продукція направляється на продаж у місцеві магазини, книгарні та до інших країн, у тому числі в Україну. Якщо Ви з якоїсь причини будете незадоволені якістю доставлених Вам товарів, будь-ласка, зв’яжіться з нами і ми зробимо усе можливе, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами.
Також Ви можете повернути будь-який товар протягом 90 днів, якщо він не був у використанні.

Програма лояльності

У нас діє накопичувальна програма лояльності, яка надає переваги всім постійним Клієнтам у вигляді персональних акційних пропозицій та знижок. Щоб стати учасником програми достатньо зробити замовлення на будь-яку суму на нашому сайті, в шоу-румі або по телефону.

Умови участі в програмі лояльності:

  1. Для участі необхідно вказати ім’я та номер телефону. Ми не видаємо жодних карток, ідентифікація Клієнтів в подальшому відбувається саме за номером телефону, тому, якщо Ви зміните номер, будь-ласка, повідомте нас про це.
  2. При накопиченні загальної суми замовлень у розмірі 20 тис. грн, знижка постійного Клієнта складає 10%.
  3. Всі Клієнти отримують знижку 15% до свого Дня народження, яка діє протягом 7-ми днів до та після Дня народження.
  4. Ці знижки не сумуються з іншими знижками, купонами та акційними пропозиціями, та не діють на товари зі зниженими цінами.
  5. Знижка постійного Клієнта не застосовується на сайті автоматично, навіть якщо Ви реєструвалися раніше. Суму з урахуванням знижки повідомляє менеджер при підтвердженні замовлення по телефону.
  6. Періодично ми робимо персональні пропозиції для постійних Клієнтів, про які повідомляємо по телефону або іншим зручним способом. Про такі пропозиції можна дізнатися лише від нашого менеджера, оскільки вони спеціальні, ми не публікуємо інформацію про них на сайті чи в соціальних мережах для всіх користувачів. Просто запитайте про діючі персональні пропозиції саме для Вас, зателефонувавши або написавши нам.

Ми намагаємося постійно вдосконалюватися та ставати кращими для Вас.
Якщо у Вас є пропозиції чи зауваження з приводу програми лояльності або з будь-якого іншого питання, телефонуйте нам на номер 067 223 15 37

X
+
Кошик порожній
0