Оплата та доставка
Доставка та оплата замовлень
Після розміщення замовлення Вам обов’язково зателефонує наш спеціаліст по роботі з Клієнтами для підтвердження замовлення та узгодження деталей оплати та доставки.
Ви можете забрати Ваше замовлення самостійно або скористатися послугами кур’єра. Можлива оплата як готівкою при отриманні замовлення, так і безготівковим розрахунком.
Доставка у межах Києва
Ми робимо адресну доставку замовлень у межах Києва та передмістя за попередньою домовленістю у будні дні у робочий час (з 9 до 18 год)
Безкоштовна доставка: Сума замовлення понад 1500 грн.
Стандартна доставка: Протягом двох днів, вартість 55 грн.
Експрес доставка: Протягом дня, вартість 200 грн.
Доставка в інші міста України
Доставка в інші міста здійснюється транспортною компанією “Нова пошта” до обраного Вами відділення компанії або будь-якою іншою транспортною компанією на Ваш вибір.
Безкоштовна доставка: Сума замовлення понад 1500 грн.
Стандартна доставка: Оплачується згідно з тарифами обраної транспортної компанії.
Якщо Ви обираєте доставку з післяплатою, Ви також сплачуєте за пересилання коштів, при цьому оплата здійснюється безпосередньо при отриманні Вами товару у відділенні. Ми рекомендуємо робити попередню оплату замовлення на нашому сайті: це дозволить Вам заощадити на оплаті послуг післяплати (орієнтовно 20 грн + 2% від суми, що пересилається).
Міжнародна доставка
Якщо Ви маєте намір замовити міжнародну доставку, то ми залюбки її виконаємо за допомогою компаній “Укрпошта” або “DHL”. У першому випадку доставка буде дешевшею, але триватиме довше. Усі міжнародні відправлення здійснюються з попереднім узгодженням та передплатою повної вартості замовлення та доставки.
Гарантія якості та поверненння товару
Уся продукція, яку ми постачаємо до України є оригінальною. Якість кожного виробу ретельно перевіряється на підприємстві виробника, і лише після цього продукція направляється на продаж у місцеві магазини та книгарні та в десятки інших країн, у тому числі в Україну. Якщо Ви з якоїсь причини будете незадоволені якістю доставленних Вам товарів, будь-ласка, зв’яжіться з нами і ми зробимо усе можливе, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами.
Також Ви можете повернути будь-який товар протягом 90 днів, якщо він не був у використанні.
За більш детальною інформацією з будь-яких питань звертайтеся, будь ласка, за телефоном 067 223 15 37.
Програма лояльності
У нас діє накопичувальна програма лояльності, яка надає переваги всім постійним Клієнтам у вигляді персональних акційних пропозицій та знижок. Щоб стати учасником програми достатньо зробити замовлення на будь-яку суму на нашому сайті, в шоу-румі або по телефону.
Умови участі в програмі лояльності:
- Для участі необхідно вказати ім’я та номер телефону. Ми не видаємо жодних карток, ідентифікація Клієнтів в подальшому відбувається саме за номером телефону, тому, якщо Ви зміните номер, будь-ласка, повідомте нас про це.
- При накопиченні загальної суми замовлень у розмірі 20 тис грн, знижка постійного Клієнта складає 10%.
- Всі Клієнти отримують знижку 15% до свого Дня народження, яка діє протягом 7-ми днів до та після Дня народження.
- Ці знижки не сумується з іншими знижками, купонами та акційними пропозиціями, та не діють на товари зі зниженими цінами.
- Знижка постійного Клієнта не застосовується на сайті автоматично, навіть якщо Ви реєструвалися раніше. Суму з урахуванням знижки повідомляє менеджер при підтвердженні замовлення по телефону.
- Періодично ми робимо персональні пропозиції для постійних Клієнтів, про які повідомляємо по телефону або іншим зручним способом. Про такі пропозиції можна дізнатися лише від нашого менеджера, оскільки вони персональні і ми не публікуємо інформацію про них на сайті чи в соціальних мережах для всіх користувачів. Просто запитайте про діючі персональні пропозиції саме для Вас, зателефонувавши або написавши нам.
Ми намагаємося постійно вдосконалюватися та ставати кращими для Вас.
Якщо у Вас є пропозиції чи зауваження з приводу програми лояльності або з будь-якого іншого приводу, будь-ласка, телефонуйте нам на номер 067 223 15 37