Після розміщення замовлення з Вами обов’язково зв’яжеться наш спеціаліст по роботі з клієнтами для підтвердження замовлення та узгодження деталей оплати та доставки.
Ви можете забрати Ваше замовлення самостійно або скористатися послугами кур’єра. Можлива оплата як готівкою при отриманні замовлення, так і безготівковим розрахунком.
Доставка в межах України
Доставка здійснюється транспортною компанією “Нова пошта” до обраного Вами відділення/поштомату компанії або за Вашою адресою.
Вартість доставки: Оплачується згідно з тарифами компанії “Нова пошта”.
Якщо Ви обираєте доставку з післяплатою, Ви також сплачуєте за пересилання коштів, при цьому оплата здійснюється безпосередньо при отриманні Вами товару у відділенні. Ми рекомендуємо робити попередню оплату замовлення на нашому сайті: це дозволить Вам заощадити на оплаті послуг післяплати (орієнтовно 20 грн + 2% від суми, що пересилається).
Міжнародна доставка
Якщо Ви маєте намір замовити міжнародну доставку, то ми залюбки її виконаємо за допомогою компаній “Укрпошта” або “DHL”. У першому випадку доставка буде дешевшею, але триватиме довше. Усі міжнародні відправлення здійснюються з попереднім узгодженням та передплатою повної вартості замовлення та доставки.
Гарантія якості та поверненння товару
Уся продукція, яку ми постачаємо до України є оригінальною. Якість кожного виробу ретельно перевіряється на підприємстві виробника, і лише після цього продукція направляється на продаж у місцеві магазини і книгарні та в десятки інших країн, у тому числі в Україну. Якщо Ви з якоїсь причини будете незадоволені якістю доставленних Вам товарів, будь-ласка, зв’яжіться з нами і ми зробимо усе можливе, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами.
Також Ви можете повернути будь-який товар протягом 90 днів, якщо він не був у використанні.
За більш детальною інформацією з будь-яких питань звертайтеся, будь ласка, за телефоном 067 223 15 37 (Телеграм).
Програма лояльності
В зв’язку з війною в Україні і складною ситуацією в компанії ми вимушені тимчасово призупинити дію усіх персональних знижок. Натомість більшу частину прибутку ми відправляємо на потреби ЗСУ.
У нас діє накопичувальна програма лояльності, яка надає переваги всім постійним Клієнтам у вигляді персональних акційних пропозицій та знижок. Щоб стати учасником програми достатньо зробити замовлення на будь-яку суму на нашому сайті, в шоурумі або телефоном.
Умови участі в програмі лояльності:
Для участі необхідно вказати ім’я та номер телефону. Ми не видаємо жодних карток, ідентифікація Клієнтів в подальшому відбувається саме за номером телефону, тому, якщо Ви зміните номер, будь-ласка, повідомте нас про це.
При накопиченні загальної суми замовлень у розмірі 20 тис грн, знижка постійного Клієнта складає 10%.
Ці знижки не сумується з іншими знижками, купонами та акційними пропозиціями, та не діють на товари зі зниженими цінами.
Знижка постійного Клієнта не застосовується на сайті автоматично, навіть якщо Ви реєструвалися раніше. Суму з урахуванням знижки повідомляє менеджер при підтвердженні замовлення по телефону.
Періодично ми робимо персональні пропозиції для постійних Клієнтів, про які повідомляємо по телефону або іншим зручним способом. Про такі пропозиції можна дізнатися лише від нашого менеджера, оскільки вони персональні і ми не публікуємо інформацію про них на сайті чи в соціальних мережах для всіх користувачів. Просто запитайте про діючі персональні пропозиції саме для Вас, зателефонувавши або написавши нам.
Ми намагаємося постійно вдосконалюватися та ставати кращими для Вас.
Якщо у Вас є пропозиції чи зауваження з приводу програми лояльності або з будь-якого іншого приводу, будь-ласка, пишіть нам у Телеграм на номер 067 223 15 37