Якщо Вам здається, що життя вийшло з під контролю, і ніяк не вдається досягти балансу між робочим та особистим, маємо кілька порад щодо того, як можна його встановити та досягти позитивних зрушень у цьому напрямку.
1. Займіться плануванням
Першим чином, почніть складали план завдань на день, тиждень або інші часові періоди, які допоможуть Вам краще впорядкувати та спланувати життя. Завдяки плануванню Ви знаєте, що потрібно зробити та коли потрібно завершити. Графік допоможе завершувати справи вчасно та мати час на відпочинок.
2. Заплануйте час для розваг, відпочинку з друзями та сім’єю
Після планування робочих завдань, сплануйте свій відпочинок. Таке планування не дасть Вам забути, що потрібно залишати час на себе.
3. Не беріть роботу додому
Беручи роботу додому, Ви швидко виснажитеся та станете роздратованим. Потрібно краще впорядкувати свої робочі справи, щоб не доводилося брати роботу додому. Візьміть за правило залишати робочі питання на роботі, а домашні – вдома.
4. Не витрачайте час дарма
Дуже часто ми витрачаємо багато часу безплідно і навіть не помічаємо цього. Час витрачається, поки ми у дорозі або очікуємо відповіді на телефоні, при неефективній організації роботи тощо. Зведення таких факторів до мінімуму стане запорукою ефективного використання часу протягом дня та тижня.
5. Зменште час, який Ви проводите у соцмережах
Багато хто з нас проводить забагато часу у соцмережах. Просто підрахуйте, скільки часу Ви витрачаєте на Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram та інші соцмережі щодня. Цей час можна використати більш ефективно – завершити якусь справу, провести час з друзями чи сім’єю.
6. Проводьте менше часу перед телевізором
В середньому людина проводить приблизно 35 годин в тиждень за переглядом телевізора. Просто уявіть, скільки справ можна було б зробити, якщо не дивитися телевізор взагалі або скоротити час його перегляду!
7. Користуйтеся службами сервісу
Є завдання, які можна вирішити за допомогою служб сервісу, таких як пральня, служба прибирання чи доставки продуктів, хімчистка тощо. Завдяки цьому Ви зекономите багато часу для інших важливіших справ.
8. Не намагайтеся бути перфекціоністом
Якщо Ви постійно прагнете досягти ідеалу у своїй роботі, то подумайте про те, що доведення до ідеалу кожної, навіть дрібної справи забирає багато часу. Потрібно усвідомити, що досягти ідеалу часто неможливо, тому не потрібно витрачати час на прагнення до чогось нереального.
9. Навчіться казати «ні»
Виконати усі завдання просто неможливо. Тим паче, намагання охопити неохоплюване може призвести до втрати ефективності роботи у довготривалій перспективі. Тому потрібно проводити диференціацію завдань та вирішувати, які з них виконувати, а які ні.
10. Отримуйте задоволення
Отримуйте задоволення від планування та вчасного виконання завдань. Сприймайте це як особистий виклик та насолоджуйтеся результатами своїх зусиль.
Залиште відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.