Органайзер допомагає привести справи до ладу та значно полегшити і покращити всі сфери життя. Звісно, якщо знати, як правильно ним користуватися.
Тож навчимося ефективному плануванню. Це легко.
5 кроків до успішного планування із органайзером на кільцях Filofax
Крок 1: Розробляємо план
- Виокремте розділи, якими ви будете користуватись досить часто,
- Оберіть тип паперу для вкладок (аркуші), які розмістяться на кільцях органайзера,
- Роздрукуйте семпли чи вкладиші, які вам сподобаються (на ресурсі Philofaxy є величезний вибір) або придбайте готові,
- Використовуйте обрані вкладиші, щоб зрозуміти, чи вони відповідають вашим потребам.
Тепер треба продумати, як ви будете користуватися своїм органайзером. На ресурсах youtube та pinterest є багато інформації та ідей щодо того, як інші завдяки швидкозшивачам організовують своє життя.
Крок 2: Працюємо за планом
- Щоб перевірити, чи план дієвий, потрібно з ним щоденно працювати. Отже, протягом принаймні тижня треба тестувати, чи потрібним чином працює ваша система планування. Ви можете створити свою власну, або скористатися відомими системами, як то bullet journal або GTD.
- Пробуйте вставляти різні типи вкладишів, щоб зрозуміти, з якими вам легше працювати. Не слід друкувати/купувати вкладиші на весь рік, спочатку для тесту оберіть кілька семплів.
- Дослідним шляхом найдіть для себе найкращі варіанти вкладишів для органайзера, у яких вам буде найзручніше вести свої записи. Дуже важливо, щоб ваш Filofax не пилився десь на полиці, а дійсно працював і допомагав досягати цілей.
Крок 3: Використовуємо те, що працює
Ваш органайзер має бути інструментом, який допомагає прямувати до життя вашої мрії. Якщо ж він стає джерелом стресу, звісно, він не допомагає, а робить навпаки. Тому не треба боятися постійно його вдосконалювати. Додавати таблиці, прибирати таблиці, вставляти малюнки, яскраві аркуші, тобто, робити все, що заманеться, аби тільки в результаті все це працювало і надихало. Тобто бути на сторінках свого органайзера, як у себе вдома, а не як у гостях суворого наставника. Ви – головні. Створюйте свій маленький працьовитий всесвіт – Filofax надає цю можливість, адже саме в цьому і є секретна магія кільцевого механізму.
Крок 4: Звертайтеся по допомогу
Бути власником органайзера Filofax круто ще й тому, що навколо цього інструменту менеджменту часу створене ціле співтовариство, яке постійно на зв’язку і завжди хоче допомогти із тим, щоб підібрати все найкраще для вашої роботи з планування. У групах в соцмережах – на Facebook та Flickr – дуже багато матеріалів, а також там можна почитати поради та огляди блогерів і поспілкуватися з ними. Приєднуйтеся, долучайтеся, коментуйте та діліться інформацією у групах шанувальників органайзерів Filofax! Існують групи і для цінителів крафтових органайзерів, і для тих, хто надає перевагу мінімалістичному стилю. Якщо ви колекціонуєте філофакси – також зможете знайти групу однодумців. Filofax-спільноти вирізняються доброзичливістю, бажанням допомогти, тут приємно спілкуватися та кооперуватися. За натхненням щодо оформлення свого Filofax щоденника можна завітати до Instagram, для швидкого пошуку інформації користуйтеся хештегами #Filofax, #filofaxcrazy, #planneraddicts.
Крок 5: Вперто йдіть до мети
Не треба чекати понеділка або першого дня місяця, щоб почати планувати за допомогою органайзера. Ви можете почати вже сьогодні, обравши один з Filofax у нашому магазині. Групи у соціальних мережах, ресурси,спільноти – всюди на вас чекає актуальна інформація, поради,підтримка і креативні матеріали щодо того, як планувати найкращим чином, знаходити мотивацію та натхнення. Без помилок неможливий досвід,а із досвідом і практикою неодмінно прийде успіх!
Залиште відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.