Login

Register

Login

Register

Як зробити свій список завдань досконалим і організуватися?

21 Червня, 2018 / Категорія: Ідеї,Планування,Саморозвиток

Ви придбали новий записник, підточили олівці з тим, щоб записати нові цілі, стати більш продуктивними та організованими!

Іноді це звучить легше, ніж є насправді. Отже, ми хотіли б поділитися шістьма способами, які допоможуть вам досягти більшого результату та відчувати себе більш продуктивним завдяки різним перевіреним методам – адже не усім вони однаково підходять і кожен обирає свій.

  1. Метод Bullet Journal

В сьогоднішньому шаленому ритмі життя багато хто з нас прагне виробити методи, які допоможуть нам почуватися більш організованими та краще контролювати своє життя протягом усього року.

Один такий метод самоорганізації був розроблений Нью-Йоркським арт-директором Райдером Кероллом. По суті, він взяв чистий записник і перетворив його на щось середнє між щоденником, списком справ, списком важливих завдань і навіть засобом визначення пріоритетів. Основою системи швидких записів є використання коротких позначень у поєднанні із маркерами. Кожен елемент маркованого списку має бути представлений коротким змістовним реченням. Саме маркери допомагають організувати ваші записи, розділяючи їх на три категорії: завдання, події та замітки. Він називає це «аналоговою системою записів для цифрового століття». Метод bullet journal став дуже популярним в останні роки!

  1. Метод Айві Лі (шість найбільш важливих речей)

Мова йде про визначення пріоритетів за допомогою методу Айві Лі. Звучить просто, чи не так? Ось основні пункти:

  • Запишіть шість найбільш важливих речей, які потрібно завершити завтра.
  • Запишіть ці пункти у порядку пріоритетності.
  • Працюйте над своїм першим пунктом, поки не виконаєте його. Потім переходьте до наступного.
  • У кінці дня, перенесіть невиконані пункти у новий список завдань на наступний день.
  • Перечитайте їх.

Цей метод ефективний, тому що він простий, завдяки йому ви встановлюєте конкретні цілі, вам легше приступити до справ і ви виконуєте завдання поступово, одне за одним.

Це чудовий спосіб, тому що записавши пріоритетні завдання звечора (або перед тим, як вийти з роботи), ви зможете без зволікань приступити до них з самого ранку.

Важливо також зосередитися на одній задачі, тоді ви зможете відключитися від зовнішніх відволікаючих факторів: електронних листів та повідомлень соціальних мереж, телефонних дзвінків, колег, які хочуть поспілкуватися з вами тощо. І навіть якщо такі відволікаючі фактори трапляться, ви будете зосереджені на одному завданні, що дозволить вам видко повернутися до його виконання  та не збитися з курсу.

  1. Метод Ейзенхауера (вирішити, який з)

34-й Президент Сполучених Штатів Дуайт Ейзенхауер був відомим своєю високою продуктивністю у роботі завдяки використанню стратегії, яка тепер називається методом Ейзенхауера: простий інструмент прийняття рішень, відповідно до якого ваші завдання та дії розподіляються в залежності від чотирьох можливостей:

  1. Термінові та важливі (завдання, які вам потрібно виконати негайно).
  2. Важливі, але нетермінові (завдання, які ви плануєте виконати пізніше).
  3. Термінові, але неважливі (завдання, які ви делегуєте комусь іншому).
  4. Нетермінові і неважливі (завдання, які ви викреслюєте).

Цю матрицю можна використовувати для досягнення високої продуктивності під час виконання значних проектів (наприклад, що я маю виконати протягом тижня?) та менших щоденних планів (наприклад, що мені потрібно зробити сьогодні?).

  1. Метод нотаток

Це один із методів, який ви можете зробити більш цікавим! Просто візьміть ручку та аркуш для нотаток або стікер, і на кожному з них запишіть по одному завданню.

На цьому етапі не потрібно турбуватися про пріоритетність, просто запишіть їх! Далі розкладіть усі нотатки та визначте порядок їх виконання – це можна зробити кількома способами: за пріоритетністю або за проектом, або ж розділіть їх на менші групи та призначте певний день тижня на їх виконання.

Ми впевнені, що ви отримаєте задоволення, коли усі завдання будуть виконані і папірці полетять у смітник!

  1. Метод дії

Метод дії Behance – це методологія продуктивності, націлена на творчих професіоналів, які прагнули поєднати ефективність та дизайн.

Метод починається з простої передумови: все що ми робимо – це проект. Кожен проект може бути розбитий на три складові: дії, посилання та ідеї «на потім».

Як використовувати Метод дії:

  • Дії по утриманню ідеї: під час мозкового штурму/зустрічі чи у ході роботи, ідеї можуть прийти та піти, якщо вони не будуть записані як кроки до дій.
  • Робіть посилання: пам’ятки, ескізи, нотатки, протоколи зустрічей, поточних дискусій, до яких ви, можливо, захочете повернутися пізніше.
  • Спробуйте робити список «на потім»: записуйте в нього ідеї, які можуть колись стати діями.

Незалежно від того, чи це ідеї на майбутнє, або для виконання у короткостроковій перспективі, запишіть їх у список «на потім» і можете поки забути про них.

Метод дії Behance розроблений для того, щоб ви могли зосередитися на діях та щоб допомогти вам жити і працювати з розумінням ваших дій, що робить його ідеальним союзом між креативністю та продуктивністю.

  1. Принцип Парето

Це цікавий принцип, який, як стверджують, бере свій початок ще в 1790-х роках і він відповідає правилу 80/20. Принцип стверджує, що приблизно 80% досягнень є результатом 20% зусиль.

Виходячи з цього принципу, Harvard Business Review рекомендує наступний простий список дій:

  • Перед тим, як вийти з офісу, запишіть шість пріоритетів на завтра на самоклеючому стікері.
  • Викресліть нижніх п’ять.
  • Запишіть свій найважливіший пріоритет на стікері і помістіть його на свій комп’ютер.
  • Заплануйте 90-хвилинне вікно, щоб попрацювати над своїм найважливішим пріоритетом – бажано, щоб це була перша річ в списку справ на день.
  • Щоразу, коли ви матимете намір перевірити електронну пошту, Facebook, Twitter тощо, запишіть, що ви збираєтеся зробити.

Це дасть вам можливість повернутись до поставленої задачі та сприятиме дотриманню встановлених термінів і ви швидко відмітите ці завдання як виконані![/vc_column_text]

Виберіть один (або два), який, на вашу думку, підійде для вас і спробуйте, а результати вже примусять себе чекати!

X
+

Кошик порожній

0